There was an error in this gadget

Friday, April 8, 2011

carta hati - NAJWA LATIF

 YOUTUBE
Najwa ni baru 16 tapi hebat kan. .boleh main gitar dgn baik nyanyi sedap tulis lagu yg best. .ehee lagu ni jumpa kt YOUTUBE best sgt 1st time dgr dia cipta sendiri tauu. . . . korang klu nak dgr pg la youtube dia..
ni lirik CARTA HATI


Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hati ku jadi kebah
Melihat diri mu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
lagu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanji kan bahagia
untuk kita berdua selamanya
jangan engkau jangan pergi
jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggal kan carta hati
kau janji kan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita

P/S MUKA DIA MACAM JUSTIN BIEBER KAN. . .