There was an error in this gadget

Saturday, December 31, 2011

ombak rindu~~~ uwww...

Tengok cita ni kan berombak-ombak jantung aku. Aku rasa best kot film melayu yang agak best taun 2011.Entahla kurang pasti tapi best gak msa trailer kuar dulu xsuka la Maya jadi heroin mcm agak kurang sesuai tapi bila dah tengok bagi ak PERFECT.! aku ad dengar gak kwn-kwn ak ckp xsesuai la apa la kan tapi bila tengok sendiri hurmm okelahh ak suka.

Serius suka plak tengok cita ni. Suka kot. Layan la cita dia sedih alamak touching la sgt.Ehh Bront Palarae pon hot jugak mcm Aaron Aziz sumpah xbohong.. :)

No comments:

Post a Comment