There was an error in this gadget

Monday, January 30, 2012

kisah satu hari

Satu petang yang redup angin lagi sepoi-sepoi seindah nukilan penyair tesohor dunia jam kat dinding menunjukkan pkol 2 petang..! ok baru 2 petang janji pkol 3 kan...relax dulu on9 fb dulu dah tengah chat ngan jejaka idaman ni***pffttt

tutp..tap..tup..tap (sibuk sungguh menaip macam buat bisnes besar)
omma: Yanaa...(sambil tolak pintu bilik ak)
aku: Ya..
omma: xmandi lagi cepatla
aku: 5 minit
Mak ak pon blah suka hatinya kemana xtau jemur kain kot

Ak tengok jam dah 2:30

omma: Yanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...! awat degil sgt cepatla siap
aku: sat..sat.. 5 minit
omma: Awat degil sgt xtau dah besar mcm budak-budak lagi. Makan la laptop tuhh.
aku: Satla org siap satja pon..amboi aihh (ak suka ngeluh cmni mcm org tua)
omma: Lantaklahh

20 minit kemudia

omma: Ya Allah...Yanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (masuk bilik pastu blah lagi dlm 5saat)
tuppp **tetiba laptop tepadam

aku: Makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Awat tutup suis..abes laptop orgggg..
omma: Padan muka. Kalau xtutup mmg xstop tulahh

Dgn segeranya bangun dan msuk bilik air mandi. Siap-siap msuk keta teman mak aku g shopping barang. ~~~~aishhh

*sebenarnya dgn dengki dan iri  hatinya mak ak g tutup suis utama kat depan mmg stail ak xsuka pakai bateri laptop dgn 1 petikan tepadamlahh lappy aku huh~~~

No comments:

Post a Comment