There was an error in this gadget

Saturday, January 28, 2012

CUTI SEM YANG AGAK SYOK.!

Cuti sem kali ni xla lama sgt 3 ½ minggu ja kot xtau la bpa minggu yg penting xsmpai sebulan pon. Ciss…! Ciss…! Kali ni time CNY so agak best sbb ramai yg cuti. Alang-alang time skang kan musim buah apa g balik kampong la…agak bosan sbb ermmm bosan sikit. Lama gak dok kat kg ingatkan dah besar ni memang xkan balik kg lagi *kecualitimeraya* best gakla xtau nak bgtw perasaan tuhh bukan senang nak balik cuti kat kg kumpul 1 famili kan slalu kalu balik kg aku ad wani xda. .wani ad aku xda bila dah besar ni semua study jauh-jauh agak susah nak jumpa tak gituhhh~~ 
Konon nak diet aishhh xleh blah. .menambah berat lagi ada la. Tok pon bukan main masak best2 lagi nak tunggu.? Bantaila.

Tara dok tunggu abes cuti CNY.. dpt mkn limau dpt gak mkn DURIAN..! Hah punya pendam perasaan masa kt kolej dulu ambik hang cuti kali ni pulun mkn durian sungguh-sungguh. Manggis, rambutan, cempedak pon menjadi. Rambutan tuhh banyak sangat sampai buat jem. Bolehlah bawak p kolej sikit nti.*ntahapadokbecerita*

Tayang gambar skit. . .
Bangun pagi masuk kebun agak malas sbb mengantuk. Banyak gak la pokok-pokok, rumput-rumput, nyamuk-nyamuk.
Ni pokok Kapas first time tengok. Xtaula kapas @ kabu sbb ak cakap kapas tok ak cakap kekabu. Apa-apa ja kan janji lembut buat pillow pon sedap.

Masa kecik2 dulu kalu nak pilih manggis tgok kt bunga dia yg kat bwh tuhh xtau apa orang dok panggil. Kalu banyak kelopak dia lagi banyak isi dalam tuhh. Agak banyak manggis yang dapat aritu  ^.-||


Durian..durian..durian.. 

:suka-suka:
NI LEMBU
DAN AKHIRNYA WANI TEPIJAK TAIK LEMBU. AGAK KURANG BERNASIB BAIK DI PAGI HARI YANG INDAH WAKAKAKA. . . .




No comments:

Post a Comment